• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • методична скарбничка.

/Files/images/images.jpg

Візитна картка КЗ "Гореницький ЗДО "Сонечко".

Адреса: с. Гореничі, вул. Гайдая, 7

Рік народження: 1985

Статус: заклад дошкільної освіти загального розвитку

Кількість груп: 11

Кількість дітей: 300

Режим роботи: 12 годин

Мова: українська

Кадрові ресурси.

«Спеціаліст вищої категорії» - 1

«Спеціаліст першої категорії» - 5

«Спеціаліст другої категорії» - 2

«Спеціаліст» - 11

/Files/images/images (4).jpgОсновні завдання.

1. Зміцнення фізичного та психічного здоров’я

кожного вихованця на засадах ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи.

2. Продовжувати роботу комплексного вирішення завдань мовленевого розвитку у національному дитячому садку.

3. Урізноманітнювати та вдосконалювати форми і методи роботи з сім’єю.

Зміст

програми розвитку ДНЗ « Сонечко»

І. Вступ.

ІІ. Мета, завдання, принципи роботи за Програмою розвитку дошкільного навчального закладу «Сонечко» (далі Програма)

ІІІ. Структура Програми.

ІV. Фінансово-економічне та ресурсне забезпечення Програми.

V. Очікувані результати виконання Програми.

І. Вступ

Перспективний план розвитку освітньо-виховної системи ДНЗ визначає основні напрями, пріоритети, завдання та їх реалізацію засобами кадрової, соціальної політики, управлінням і фінансуванням, структурними і змістовними змінами в розвитку освітньо-виховної системи ДНЗ.

Планування розвитку освітньо-виховної системи ДНЗ до 2017 року зумовлено необхідністю кардинальних змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності ДНЗ, вирішення стратегічних завдань, що стоять перед закладом в нових економічних і соціокультурних умовах міста.

Дошкільна освіта – це стратегічний ресурс для всебічного розвитку дитини та забезпечення її національних інтересів, а також зміцнення авторитету та іміджу ДНЗ, де створені умови для самореалізації кожної особистості.

Враховуючи основні положення Національної доктрини розвитку освіти, увага педагогів все більш фокусується на створенні моделі дошкільного навчального закладу, як відкритої цілеспрямованої соціальної системи, яка використовує в своїй діяльності загальні закономірності сучасного менеджменту.

Визнання необхідності свідомого управління змінами, їх передбачення, регулювання, пристосування до плинних зовнішніх умов прискорює процес оновлення діяльності в ДНЗ. Тому питання суттєвих змін до деяких підходів до планування діяльності дошкільного навчального закладу потребує значного корегування. Потребує оновлення навчальної бази закладу, поширення використання інтерактивних форм впливу на педагогічний процес; організація навчання дітей за методиками та технологіями, які активізують розумову діяльність і творчо організовують освітній простір.

На сучасному етапі плідна співпраця усіх учасників навчально-виховного процесу набуває найактуальнішого змісту, насамперед по створенню та оптимізації гармонійного розвивального середовища для дорослих і дітей.

Програма розвитку (далі Програма) дошкільного навчального закладу визначає стратегічні пріоритети розвитку установи, започатковує організаційні шляхи її реалізації, обґрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує учасників навчально-виховного процесу до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти.

Програма спрямована у площину цінностей особистісного розвитку, варіативності і відкритості дошкільного закладу, зумовлює модернізацію факторів, від яких залежить якість навчально-виховного процесу, зміст, методи, форми навчання і виховання, система контролю і оцінювання, управлінські рішення, взаємовідповідальність учасників навчально-виховного процесу.

ІІ. Мета, завдання, принципи роботи за Програмою

Виходячи з проблемного аналізу діяльності дошкільного навчального закладу «Сонечко», з урахуванням того, що в 2011 році заклад за результатами акту атестаційної експертизи освітньої діяльності отримав свідоцтво про атестацію та визнаний атестованим (за задовільним рівнем), робочою групою складено стратегію розвитку освітньо-виховної системи ДНЗ, яка визначає основні напрями, пріоритети, завдання її реалізації.

Метою програми розвитку освітньо-виховної системи ДНЗ є:

1 підвищення рівня якості дошкільної освіти дітей, шляхом використання інноваційних педагогічних технологій;

2 забезпечення особистісного розвитку дитини на основі національного навчання та виховання.

Зусилля колективу ДНЗ мають бути зосереджені на реалізації пріоритетних напрямів розвитку освітньо-виховної системи, подоланні наявних проблем, вирішенні перспективних завдань, серед яких:

1 впровадження сучасних підходів до організації освітнього процесу відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти (державний стандарт) та програм розвитку дитини «Я у світі», «Впевнений старт» : оновлення форм навчально-пізнавальної діяльності, розробка навчально-методичного забезпечення, створення розвивального середовища;

2 створення ефективної системи національного виховання, забезпечення

фізичного, морально-духовного, культурного розвитку кожної дитини;

3 стовідсоткове охоплення обов’язковою дошкільною освітою усіх дітей п’ятирічного віку по мікрорайону закріпленому за ДНЗ;

4 забезпечення системного підвищення якості дошкільної освіти на інноваційній основі; створення сучасного психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу освітньо-виховного процесу;

5 створення здоров’язберігаючого та здоров’яформуючого освітнього середовища;

6 удосконалення системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів шляхом самоовіти;

7 забезпечення соціальних гарантій педагогічним та іншим працівникам ДНЗ, шляхом створення належних умов для їх професійного вдосконалення та творчості;

8 удосконалення системи науково-інформаційного забезпечення освітнього процесу;

9 створення сучасної матеріально-технічної бази для освітньо-виховної системи ДНЗ;

10 створення оптимальних організаційно-педагогічних, санітарно-гігієнічних навчально-методичних і матеріально-технічних умов для сталого функціонування ДНЗ;

Програма визначає пріоритетний напрямок розвитку дошкільного навчального закладу гуманітарний, а саме:

1 оновлення законодавчo-нормативної бази;

2 продовження модернізації структури та змісту дошкільної освіти на засадах особистісно-орієнтованої моделі навчання та виховання;

3 створення і забезпечення можливостей для реалізації різноманітних форм та засобів отримання дошкільної освіти;

4 створення ефективної системи національного виховання, розвитку і соціалізації дітей дошкільного віку;

5 формування здоров’язберігаючого та здоров’яформуючого середовища, валеологічної культури учасників навчально-виховного процесу;

6 розвиток інноваційної діяльності, підвищення якості дошкільної освіти на інноваційній основі;

7 удосконалення нормативно-правового, науково-методичного, фінансово-економічного забезпечення, орієнтованого на впровадження інклюзивного навчання.

Створення освітньо-виховного середовища дошкільного навчального закладу гуманітарного напрямку дозволить: підвищити рівень національної,духовної, моральної, правової культури людей вже на етапі дошкільного дитинства; поліпшити стосунки між усіма учасниками навчально-виховного процесу. Змінити ситуацію в позитивному напрямку або надолужити опущене, продовжити формування внутрішньої культури особистості – основне призначення гуманітарного напрямку.

Принципи роботи за Програмою:

1 нормативності (у роботі керуватися основними нормативними документами);

2 динамічності (передбачає оперативне реагування на зміни в освітньому середовищі);

3 комплексності (передбачає рівноцінну реалізацію усіх завдань, які стоять перед дошкільною установою);

4 колективної та особистісної відповідальності за процес і результати діяльності дошкільного закладу;

5 рефлексії (на раціональному рівні це надасть можливість конструктивно аналізувати зроблене, на емоційному – зберігати та поглиблювати емоційно-творчу атмосферу

Кiлькiсть переглядiв: 33832

Коментарi

  • JackJem

    2018-01-23 12:51:45

    In most of the developmental stages, the influential axoneme is connected to the paraflagellar lawless (PFR), i. PRODUCTIVE SELF-TALK Peremptory self-talk is correspond to to cogitation stopping in that it involves the profit of emphatic statements. Baddour LM, Yu VL, Klugman KP, et al [url=http://pili.org/docs/topic8/file6/]generic viagra vigour 800mg overnight delivery[/url] erectile dysfunction medication muse. The singular begetter of efferent neural innervation of vaccinated organs is provided beside the SNS...

  • CharlesEn

    2018-01-23 12:28:02

    The signal pathways that at propinquitous have been targeted in clinical trials in endometrial cancer are the impediment of EGFR, VEGFR, and PI3K/PTEN/AKT/ mTOR signal pathways, of which multitarget VEGF inhibi- tors are after a while considered most promising [7, 65]. Additionally, the lone occurrences of genes and pharmaceutical ingredients are grouped and summed up for each provisional in order to franchise the commensurability of trials based on gene or ingredient frequency. Antunes G, archaeologist SA, Lordan JL, et al [url=http://pili...

  • Buy College Essays

    2018-01-23 12:19:03

    essay writer ideas to write an essay essay maker [url=https://essaywriter.us.com]essay rewriter[/url]...

  • Hectornab

    2018-01-23 11:43:10

    Если попытаться дать предельно упрощенное описание описание в легкодоступной форме Bitcoin, то следует сказать, что это считается полноценным средством для совершения коммерческих сделок В Японии, как средство [, , она стала официальной, что спровоцировало в 2017 году довольно существенное увеличение обмена] крипто-валюты Bitcoin. [ | |Эта крипто-валюта имеет математическую природу, так как создана на числовой обработке сложных алгоритмов с помощью специальной программы и с успехом работает в глобальной сети Интернет...

  • Essay Writing Online

    2018-01-23 10:51:24

    term paper writing a term paper term paper writer [url=https://termpaper.us.com]write a term paper[/url]...

  • asyyytBix

    2018-01-23 10:18:34

    Загнав себя в щекотливое условия, колумбийка трахается c ничтожным извергом c нефритовым писюнчиком http://bitch.achistka.ru Он ложится для спину и садит меня верхом для себя, упираясь своим членом прежде во влагалище, а потом в смазанную дырочку ануса. http://anal.achistka.ru Ну что,Иванова?Что там у тебя в голове,а?Уж явный не алгебра!-Спросила О В,глядя стойком в глаза девочке.Та засмущалась и потупила взгляд.Ее щечки раскраснелись и она не знала куда себя деть.Молчишь?А у тебя двойка в семестре вырисовывается!-продолжала учительница...

  • Get A Loan

    2018-01-23 09:53:12

    fast loans no fax payday loans no fax payday loan [url=https://paydayloan.us.org]no fax payday loan[/url]...

  • Edwardevoky

    2018-01-23 09:48:34

    Cruise Travel, Crowdfunding, Laminine LPGN http://galusa777.com/ The Norwegian Miracle It’s NOT LAMININE anymore! AminoBoosters are 4 -8 times more affordable, the concentration is twice as strong as Laminine by LPGN To learn how to get a product at a price 8 times cheaper than Laminine,http://www.getyourboomback.com/#_l_2ox or contact me on skype free tatyana.kondratyeva2 or tel.: +1(248)730-4178 КУПИТЬ ЧЕРНУЮ ИКРУ http://ikra.vkusnayaribka.ru +7 999 768-3-867 В Москве снять номер, отель на час на ночь на двоих, быстро недорого http://nomer-na-chas...

  • BryanDiz

    2018-01-23 09:47:33

    Особенности установки и использоания дескойщведскойстенкис Детская шведская стенка с креплением к 10, 2015 ·Мужик в 52 года держит уголокстенка СТ Тарзан, Шведскиестенкидля детейладас; ... CombiTrainer делает изшведскойстенкинастоящую тренировочнуюстенка для взрослых. Мужик в 52 года держит уголок21,5 смБезопасноеиспользование шведской стенкивозможностенка — каждый минусшведскойстенкинайдтесяне по назначениюстенка для взролсых. Мужик в 52 года держит угПолучите 7 экспертных советов по выборушведскойстенки...

  • Pay Day Loan

    2018-01-23 08:34:21

    payday advance loans in athens ga payday advance [url=https://paydayadvance.us.com]payday advance[/url]...